[amres-info] [Tiket #33001] Otežano funkcionisanje AMRES Proxy servisa!

Predrag Nedeljkovic pnedeljkovic at mas.bg.ac.rs
Wed Mar 15 14:31:58 CET 2017


Postovani,

Zar nije mnogo lakse i korisnicima da ukljuce proxy za specijalne servise, nego da generalno imaju problem.
Dakle  ako je npr. pristup KOBSON u preko proxy ja da korisnik ukljuci proxy tada kada prisupa tom servisu. Ovako ispada lutrija i generalno zagusenje 




On Wed, 15 Mar 2017 13:45:08 +0100
Vesna Abadić <vesnaa at kg.ac.rs> wrote:

> Poštovani,
> 
> ako razmišaljete o gašenju proksija imajte na umu pristup licenciranim 
> bazama preko Kobson portala, većini baza ne bi ni mogli da pristupimo jer 
> nas tako prepoznaju kao registrovanog korisnika.
> U svakom slučaju trebalo bi da konsultujete Narodnu biblioteku Srbije i 
> Odeljenje za naučne informacije ako planirate izmene.
> 
> Srdačan pozdrav,
> 
> Vesna Abadić
> Univerzitetska biblioteka u Kragujevcu
> 
> 
> -----Original Message----- 
> From: Dragan Tanasković
> Sent: Wednesday, March 15, 2017 1:18 PM
> To: 'Bojan Tepavcevic' ; helpdesk at rcub.bg.ac.rs
> Cc: amres-info at amres.ac.rs
> Subject: Re: [amres-info][Tiket #33001] Otežano funkcionisanje AMRES Proxy 
> servisa!
> 
> Poštovani,
> 
> U potpunosti se slažem sa konstatacijom i predlogom, u ovom trenutku imamo 
> neuporedivo većih problem zbog otežanog rada proxy servera. Zdravstvene 
> ustanove imaju velikih problem sa pristupom portalu moj.doktor.gov.rs 
> (IZIS), preko koga se zakazuju pregledi za sve pacijente, jer proxy više ne 
> radi nego što radi. Takođe i bolnički informacioni sistemi koji su 
> integrisani sa IZISom isto imaju probleme...
> 
> Neophodno je da se u najkraćem vremenskom periodu preduzmu konkretne mere i 
> koraci kojim će ovaj problem biti trajno rešen. Ako je rešenje da se ugasi 
> proxy i to je bolje nego trenutno stanje...
> 
> U svakom slučaju znamo da kolegama iz RCUBa nije lako, ali ni nama 
> korisnicima nije ništa lakše :)
> 
> Pozdrav svima...
> 
> Dragan Tanasković
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: amres-info [mailto:amres-info-bounces at rcub.bg.ac.rs] On Behalf Of 
> Bojan Tepavcevic
> Sent: 15. mart 2017 13:04
> To: helpdesk at rcub.bg.ac.rs
> Cc: amres-info at amres.ac.rs
> Subject: Re: [amres-info] [Tiket #33001] Otežano funkcionisanje AMRES Proxy 
> servisa!
> 
> Poštovani,
> 
> Proxy servis radi otežano ne samo poslednjih nedelju dana, već nedeljama.
> 
> Možda je došlo vreme da se proxy konačno ukine.
> 
> 
> S poštovanjem,
> 
> Bojan Tepavčević, dipl.inž.
> Šef Centra za Informacione Tehnologije
> GRADJEVINSKI FAKULTET
> UNIVERZITETA U BEOGRADU
> Bulevar kralja Aleksandra 73
> 11001 Beograd,
> P.O.B. 895,  SRBIJA
> Tel (+381-11) 337-01-51
> Fax (+381-11) 337-02-53
> E-Mail: bojt at imk.grf.bg.ac.rs
> 
> 
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Vinko Draganja via RT" <helpdesk at rcub.bg.ac.rs>
> Cc: <amres-info at amres.ac.rs>
> Sent: Wednesday, March 15, 2017 11:52 AM
> Subject: [amres-info] [Tiket #33001] Otežano funkcionisanje AMRES Proxy 
> servisa!
> 
> 
> >
> > Wed Mar 15 11:52:56 2017: Request 33001 was acted upon.
> > Transaction: Ticket created by vinko
> >       Queue: RCUB Helpdesk
> >     Subject: Otežano funkcionisanje AMRES Proxy servisa!
> >       Owner: Nobody
> >  Requestors: vinko at rcub.bg.ac.rs
> >      Status: new
> > Ticket <URL: https://helpdesk.amres.ac.rs/Ticket/Display.html?id=33001
> > >
> >
> >
> > Poštovane koleginice i kolege,
> >
> > U poslednjih nedelju dana AMRES Proxy servis radi otežano, što se
> > najviše ogleda u povremenoj degradaciji performansi aplikacija koje se
> > oslanjaju na HTTPS protokol. Sporadično se dešava da bude i potpun
> > prekid pomenutih servisa.
> >
> > Preporučuje se da se tokom trajanja ovog problema ne koriste
> > pojedinačni proxy serveri, već round-robin princip posredstvom wpad
> > skripte (uputstvo se nalazi na
> > https://www.amres.ac.rs/dokumenti/krajnji-korisnici/veb-proksi/uputstv
> > o_z%D0%B0_podesavanje_proksi_uredjaja_u_okviru_internet_pregledaca.pdf
> > )
> > ili proxy.amres.ac.rs adrese.
> >
> > AMRES inženjeri rade na razrešavanju problema, ali u ovom trenutku ne
> > možemo da Vam pružimo informaciju kada će problem permanentno biti
> > otklonjen.
> >
> >
> > Hvala na razumevanju,
> >
> > RCUB Helpdesk
> > helpdesk at rcub.bg.ac.rs
> >
> > _______________________________________________
> > amres-info mailing list
> > amres-info at rcub.bg.ac.rs
> > https://afrodita.rcub.bg.ac.rs/mailman/listinfo/amres-info
> 
> _______________________________________________
> amres-info mailing list
> amres-info at rcub.bg.ac.rs
> https://afrodita.rcub.bg.ac.rs/mailman/listinfo/amres-info
> 
> 
> ---
> This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
> https://www.avast.com/antivirus
> 
> _______________________________________________
> amres-info mailing list
> amres-info at rcub.bg.ac.rs
> https://afrodita.rcub.bg.ac.rs/mailman/listinfo/amres-info 
> 
> _______________________________________________
> amres-info mailing list
> amres-info at rcub.bg.ac.rs
> https://afrodita.rcub.bg.ac.rs/mailman/listinfo/amres-info


-- 
Predrag Nedeljkovic <pnedeljkovic at mas.bg.ac.rs>


More information about the amres-info mailing list