[amres-info] FW: Softver za IT podršku
Dusan M. Vuckovic
Dusan.Vuckovic at elfak.ni.ac.rs
Thu May 22 19:58:20 CEST 2014
Isti slucaj :-)
Dušan Vučković M.Sc. MCP_ID:3342085| Faculty of Electronic Engineering |Head of IT
+381 18 529373 +381 69 1583000 +381 18 588117 | Aleksandra Medvedeva 14, Niš 18000, Serbia
-----Original Message-----
From: Dusan M. Vuckovic
Sent: Thursday, May 22, 2014 2:01 PM
To: Saša Babić
Subject: RE: [amres-info] Softver za IT podršku
Pozdrav,
Pitanje nije takojednostavno . Koliko ja kontam radi se o dva problema. Jedan je ticketing sistem . Ono sto mogu da ponudim je OS Ticket. Ja sam front end preveo na srpski . Backend je jos na engleskom . Ako vam treba, rado cu ga dati . Ali sto se feature-a tice nije nesto.
Mi koristimo neku komponentu za joomlu koja je OK, ali daleko od onoga sto treba jer nema nikakvu metriku. Trenutno radimo na modifikaciji JIRA-e koja je Mercedes u issue-tracker alatima, ali joj nije primarna namena customer support (https://www.atlassian.com/software/jira/service-desk) . Jira nije besplatna. $10 je licenca za do 10 korisnika. Prva naredna je $1200. E sad , oni su bili super cooperativni kad su akademik licence u pitanju. Cak prave razliku izmedju classroom (skroz besplatno , unlimited) i akademic (moze da se koristi u infrastrukturi. Cene su %50 nize, osim za ovu licencu od $10) . Sada ovde treba citati izmedju redova sta nam je ciniti :) .
Dalje, za setup ce nam trebati jedno 5-6 meseci jos jer kod Jire moze i workflow da se setuje. Tipa "ako je slucaj licence za antivirusni program, salji sonji" i tako dalje. Ogromne su mogucnosti. Cak i veza na Git i Sonar , kao i verifikacija source koda. Stvarno mercedes.
Najbolji native ticketing sistem je zendesk, ali on je SaaS i kosta masno . Samo kao referenca.
Dalje, sto se inventory tice, probali smo vise resenja, ali nismo naisli na zadovoljavajuce zbog konfiguracije terena. Pedja to moze bolje da objasni jer oni imaju AD sto je i neki preduslov da bi mogao inventory po racunarima da se radi. Bio je svojevremeno i neki NioNet projekat u Srbiji za vreme Domazeta gde je pravljena ActiveX kontrola koja radi inventory. To je zataskano , kao i sve drugo , mada mislim da kontrola jeste uradjena.
Eto, malo se raspisah. Ako ima jos nekih pitanja , tu sam
Dušan Vučković M.Sc. MCP_ID:3342085| Faculty of Electronic Engineering |Head of IT +381 18 529373 +381 69 1583000 +381 18 588117 | Aleksandra Medvedeva 14, Niš 18000, Serbia
-----Original Message-----
From: amres-info-bounces at amres.ac.rs [mailto:amres-info-bounces at amres.ac.rs] On Behalf Of Saša Babic
Sent: Thursday, May 22, 2014 11:57 AM
To: amres-info at amres.ac.rs
Subject: [amres-info] Softver za IT podršku
Dobar dan,
Je l' ima neko preporuku (na osnovu ličnog iskustva) za nekakav softver za IT podršku, odnosno za (a) helpdesk, sa naglaskom za jednostavnost upotrebe za korisnika i za (b) inventar hardvera i softvera (za IT osoblje)? Još da je besplatan, gde bi nam kraj bio. Kao orjentacija, imamo oko 200 korisnika i otprilike dva puta više računara.
Pozdrav,
--
Saša Babić
_______________________________________________
amres-info mailing list
amres-info at amres.ac.rs
http://afrodita.rcub.bg.ac.rs/mailman/listinfo/amres-info
More information about the amres-info
mailing list